Lugeja küsib: mida teha, kui Facebook Marketplace’ist ostetud toode ei vasta ootustele?

Helen Serka-Sanchez
04.12.2021
Internetis müümine | Adobe Stock

„Ostsin Facebook Marketplace’ist vaasi, kuid see oli saatmise käigus katki läinud. Vaas oli ilmselgelt kehvasti pakitud, sest see oli karpi pandud ilma vooderduseta. Kui ma müüjale sellest kirjutasin, siis tema sellega ei nõustunud ega olnud nõus ka raha tagastama. Mis õigused on mul purunenud asja eest raha tagasi nõuda?“ uurib Merle Paidest

Küsimusele vastab Margot Leen, tarbijavaidluste komisjoni sekretariaadi nõustamisteenuse ekspert

Sinu õigused seoses rikutud kaubaga sõltuvad sellest, kas Facebook Marketplace’is on müüjaks juriidiline või eraisik, sest sellest oleneb, kas kaubale või teenusele kehtib seadusest tulenev kaitse. Seda oleks hea teada juba enne ostu ja siis vastavalt käituda.

Edasi lugemiseks

Sarnased artiklid